W czwartek 27 czerwca 2019 r. w sali konferencyjnej nr 129 Urzędu Miasta i Gminy Połaniec odbyła się XV sesja Rady Miejskiej. W obradach udział wzięło 15 radnych. Radni miejscy obradowali 7 godzin. Materiał filmowy z sesji można obejrzeć pod adresem: https://youtu.be/mzmn1d5udmM.
Głównymi tematami sesji było:
- Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Rewizyjnej za 2018 r.
W głosowaniu wzięło udział 15 radnych: oddano 15 głosów “za”. - Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji za 2018 rok.
W głosowaniu wzięło udział 15 radnych: oddano 15 głosów “za”. - Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Budżetu i Spraw Gospodarczych za 2018 rok.
W głosowaniu wzięło udział 15 radnych: oddano 15 głosów “za”. - Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Oświaty, Kultury i Sportu za 2018 rok.
W głosowaniu wzięło udział 15 radnych: oddano 15 głosów “za”. - Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Zdrowia i Spraw Społecznych za 2018 rok.
W głosowaniu wzięło udział 15 radnych: oddano 15 głosów “za”. - Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji Rolnictwa i Ochrony Środowiska za 2018 rok.
W głosowaniu wzięło udział 15 radnych: oddano 15 głosów “za”. - Głosowanie w sprawie udzielenia Burmistrzowi Miasta i Gminy Połaniec wotum zaufania.
W głosowaniu wzięło udział 15 radnych: oddano 7 głosów “za”, 1 głos “przeciw”, 5 głosów “wstrzymujących się”, 2 radnych nie oddało głosu. - Zatwierdzenie sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej – Przychodnia Zdrowia w Połańcu za 2018 rok.
W głosowaniu wzięło udział 15 radnych: oddano 15 głosów “za”. - Zatwierdzenia sprawozdania finansowego ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2018 rok.
W głosowaniu wzięło udział 15 radnych: oddano 10 głosów “za”, 5 głosów “wstrzymujących się”. - Głosowanie w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta i Gminy Połaniec za 2018 rok.
W głosowaniu wzięło udział 15 radnych: oddano 8 głosów “za”, 0 głosów “przeciw”, 5 głosów “wstrzymujących się”, 2 radnych nie oddało głosu. - Zatwierdzenie wzoru wniosku o wypłatę zryczałtowanego dodatku energetycznego.
W głosowaniu wzięło udział 14 radnych: oddano 14 głosów “za”. - Zatwierdzenie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta i Gminy na lata 2019 – 2023.
W głosowaniu wzięło udział 14 radnych: oddano 14 głosów “za”. - Zatwierdzenie zmian w budżecie Miasta i Gminy Połaniec na 2019 rok.
W głosowaniu wzięło udział 14 radnych: oddano 14 głosów “za”. - Zmiana uchwały Nr XIV/66/2019 Rady Miejskiej w Połańcu z dnia 30 maja 2019 r. w sprawie ustalenia trybu postępowania dotyczącego udzielania dotacji celowych dla podmiotów uprawnionych ze środków budżetu Gminy Połaniec na dofinansowanie zadań związanych z ochroną środowiska.
W głosowaniu wzięło udział 14 radnych: oddano 14 głosów “za”. - Głosowanie w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Kielcach skargi na uchwałę Rady Miejskiej w Połańcu Nr XI/55/2019 r. z dnia 15 kwietnia 2019 r. w sprawie ekwiwalentu pieniężnego dla członków Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Połaniec za udział w działaniach ratowniczych i szkoleniach pożarniczych.
W głosowaniu wzięło udział 14 radnych: oddano 14 głosów “za”.