XXXI Sesja Rady Miejskiej w Połańcu

W dniu 28 maja 2020 r. o godzinie 15:30, w sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Połańcu, ul. Żapniowska 1, odbędzie się XXXI Sesja Rady Miejskiej w Połańcu. Transmisja będzie dostępna na kanale Obrady Sesji Rady Miejskiej w Połańcu w momencie rozpoczęcia posiedzenia Rady, czyli od godziny 15:30.

 

Do rozpoczęcia sesji pozostało:

Porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołów: Nr XXVIII, Nr XXIX, Nr XXX.
  4. Podjęcie uchwał:
    a) Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta i Gminy Połaniec na lata 2020 – 2023,
    b) Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta i Gminy Połaniec na 2020 rok,
    c) Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia dokumentu „Założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta i Gminy Połaniec na lata 2020-2035”,
    d) Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Lokalnego programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży pobierających naukę na terenie Gminy Połaniec, bez względu na miejsce zamieszkania,
    e) Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu przyznawania stypendium Burmistrza Miasta i Gminy Połaniec w ramach Lokalnego programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży pobierających naukę na terenie Gminy Połaniec, bez względu na miejsce zamieszkania,
    f) Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż działki numer 151/2 o powierzchni 0,0061ha, położonej w Winnicy, gmina Połaniec.
  5. Sprawozdanie z realizacji Programu Współpracy Miasta i Gminy Połaniec z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie za rok 2019.
  6. Informacja z działalności Ośrodka Sportu i Rekreacji w Połańcu w 2019 roku.
  7. Przedstawienie raportu o stanie Gminy Połaniec za 2019 rok.
  8. Informacje bieżące na temat:
    a) pracy Przewodniczącego Rady Miejskiej w okresie międzysesyjnym,
    b) pracy Burmistrza Miasta i Gminy, w tym informacja dotycząca realizacji inwestycji,
    c) pracy Komisji Rady w okresie międzysesyjnym.
  9. Interpelacje radnych.
  10. Dyskusja i wolne wnioski.
  11. Zakończenie obrad.