Pepco w komunikacie zamieszczonym na stronie internetowej zaapelowało do klientów. Kilka produktów – do niedawna dostępnych w sklepach – zostało wycofanych ze sprzedaży. Sieć w trosce o bezpieczeństwo konsumentów prosi o zwrot tych artykułów. Pepco gwarantuje odbiór pełnej kwoty za zakup i zaznacza, że paragon nie jest wymagany.
Na stronie internetowej sieci sklepów Pepco pojawił się ważny komunikat. Firma zwróciła się w nim do klientów, którzy w ostatnim czasie zakupili w poszczególnych punktach konkretne produkty. Badania wykazały, że mogą one być niebezpieczne. „W trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów oraz w związku z niespełnieniem standardów bezpieczeństwa firmy Pepco, podjęliśmy decyzję o wycofaniu następujących produktów” – zaznaczono w komunikacie. O jakie konkretnie produkty chodzi? Oto lista.
Te produkty wycofano z Pepco. Nie spełniają norm
Jakie produkty wycofano ze sprzedaży? Pierwszym z nich jest keksówka premium (PLU 348845). „W wyniku przeprowadzonych badań zewnętrznych stwierdzono, że powłoka nieprzywieralna może odchodzić od blachy” – zaznaczono w komunikacie.
Kolejnym produktem, który nie nadaje się do użytku, jest koło garncarskie (PLU 596629). „W wyniku przeprowadzonych badań stwierdzono, że produkt jest niezgodny z wymaganiami normy EN 71-3:2019+A1:2021 z uwagi na przekroczoną zawartość ołowiu w glinie” – wytłumaczono.
Sieciówka apeluje do klientów. „Prosimy o zwrot”
W komunikacie Pepco nie tylko poinformowało klientów o wycofaniu ze sprzedaży wymienionych produktów, ale także zawiadomiło osoby, które nabyły te artykuły o możliwości oddania ich do sklepu. „Prosimy o zwrot wspomnianych produktów oraz odbiór pełnej kwoty za ich zakup” – zaznaczyła sieć. „Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie Pepco. Paragon nie jest wymagany” – zaznaczono.
Źródło: Radio ZET/Pepco